Ten budou tvořit panelové diskuze, případové studie, prezentace, workshopy či masterclassy přístupné i pro veřejnost. Cílem těchto aktivit je podpora české kinematografie, mladých talentů, a zároveň rozvoj mediální gramotnosti mladých diváků. Tématy budou například možnosti distribuce evropských debutů, budoucnost audiovize v éře moderních technologií, nové trendy ve storytellingu, blockchain distribuce, spolupráce mezi podnikateli v oblasti filmů a technologií, příprava filmových profesionálů na současný mezinárodní trh či masterclass tvůrců kampaní  filmů Larse von Triera.

Tři Industry dny se budou konat od pondělí 25. do středy 27. března v hotelu Vienna House Andel´s Prague vedle CineStar Anděl a akreditace jsou určeny filmovým profesionálům a studentům filmových škol.

První den Industry bude zaměřen na debutující tvůrce a nabídne konferenci na téma Možnosti distribuce evropských debutů. Hosty panelu budou sales agenti, distributoři, selektoři festivalů, filmová centra.

Další dny budou zaměřeny na debaty o budoucnosti audiovize v éře moderních technologií a nabídnou panelové diskuse a masterclassy na téma Nové trendy ve storytellingu, Blockchain distribution a masterclass tvůrců kampaní Larse von Triera „The Einstein couple“ (Muži, kteří nenávidí ženy, Královská aféra, Jack staví dům, Nymfomanka).

Ve spolupráci s berlínskou agenturou Propellor, která je jedinečným filmovým centrem zaměřeným na vývoj nových obchodních modelů pro výrobu a distribuci filmů, připravuje festival workshop na téma spolupráce mezi podnikateli v oblasti filmů a technologií. Spolupracuje se společností Zétema Giorgia Gosettiho, ředitele Venice Days na MFF v Benátkách, a Eye on Films na společném workshopu zaměřeném na přípravu filmových profesionálů na současný mezinárodní trh. Vývoj digitálních technologií znamená potřebu rozvíjet nové obchodní modely, které jednoznačně ovlivní distribuci filmů a správu obsahu, stěžejní pro rozvoj evropského audiovizuálního průmyslu.

Workshop se zaměří zejména na:

  • analýzu současné situace na mezinárodním trhu
  • srovnání rozdílů mezi tradiční distribucí a novými modely
  • nalezení možností pro vytvoření nového vztahu mezi mezinárodními prodejci, producentem a lokálním distributorem, který bude definovat oběh audiovizuálních produktů v Evropě na různých platformách

Zdroj a foto: MFF Praha Febiofest